اجرای 290 طرح و برنامه برای تغییر و تحول در آموزش و پرورش
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، حمید رضا حاجی بابایی درجمع پنج هزار نفر از فرهنگیان شیراز اظهار داشت: معتقدیم تحول 100 درصد دگرگونی ایجاد می كند و معنای تحول نیز این است كه بتوانیم در زمینه های مختلف تغییرات محسوسی ایجاد كرده و به سرانجام مطلوب برسانیم.

وی به مصداق هایی از تحول بنیادین اشاره كرد و افزود: تحول بنیادین برنامه، نقشه، پژوهش، تلاش و فكر می خواهد و باید بیش از پیش با برنامه ریزی به دنبال تحقق آن باشیم.

این وزیر دولت دهم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: معتقدیم تحول در آموزش و پرورش باید با جدیت تمام دنبال شود و از اجرای این مهم غافل نشویم تا به چشم اندازهای تعلیم و تربیت دست یابیم.

وی گفت: اجرای طرح تحول بنیادین،حاصل سال های سال تلاش مجدانه شورای عالی آموزش و پرورش بوده و بر روی این طرح مهم تحقیق و پژوهش های بسیاری از سوی كمیسیون تعلیم و تربیت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، كمیسیون تخصصی حوزه علمیه قم و بیش از 300 پژوهشگر است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان كرد نقشه جامع علمی كشور با توجه به اهمیت آن در 13 جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و این در حالی است كه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در 23 جلسه مورد بررسی قرار گرفته و به تصویب رسید.

وی با بیان اینكه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش امروز به عنوان قانونی جامع در حوزه علم و تربیت تبدیل شده و پشتوانه چندین سال كار علمی و تخصصی است گفت: از 221 اقدام نقشه جامع علمی كشور 57 اقدام مهم آن به عنوان نقشه راه و سند مربوط به آموزش و پرورش است تا در سند چشم انداز 20 ساله كشور به آن دسترسی پیدا كنیم.

وزیر آموزش و پرورش تاكید كرد هر آنچه امروز در آموزش و پرورش صورت می گیرد بر اساس پشتوانه علمی و قانونی است و همه اینها نشات گرفته از سند تحول بنیادین است.

اجتمام ** 1569





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: